Виховний кейс

Свято Першого дзвоника 2015-2016 н.р.

(Фанфари)
1-ведучий.   Увага! Увага! Розпочинаємо наше свято!
2-й ведучий. Дорогі діти, шановні вчителі, батьки, гості! Ми раді вітати вас на шкільному подвір’ї. Чарівниця-осінь знову господарює в нашому
місті і скликає галасливу дітвору за парти. Ми підросли, змужніли, скучили за шкільними друзями, веселими перервами і навіть за уроками…
1-й ведучий.
У морі барвистому квітів 
Лунає симфонія дня,
До школи вертаються діти
На вічну дорогу знання.
2-й ведучий
Нехай зігріває вас сонечко ясне, 
Нехай кожен день вам  скарби
 відкриває 
Чекає у школі навчання прекрасне,
Країна знань вас щиро вітає!
1-й ведучий.  Країна знань… Хтось упевнено крокує її стежками, хтось несміливо, а дехто й зовсім боїться заблукати. А є й ті, хто тільки сьогодні  розпочне свою мандрівку. Це – першокласники. 
2-й ведучий. Нам приємно, що наша невгамовна учнівська сім’я гостинно приймає славне поповнення.
1-й ведучий 
3  кожним новим роком школа молодіє,
Бо приходять діти знову в перший клас,
І радіє сонце, і живе надія, 
І щасливі зорі дивляться на нас.
2-й ведучий
Дзвоник провіщає урочисте свято, 
Дзвоник чародійний серце веселить.
Зустрічайте, друзі, першачків завзятих.
Рідна школо, радісна настала мить!
1-й ведучій. Право завести першокласників на урочисту лінійку надається батькам і першим вчителям.
(Лунас музика. Заходять першокласники. Зачитується список дітей.)
(Входять першокласники, проходять через подвір'я , займають своє місце).
2-й ведучий. Зустрічайте учнів 1 «А» класу. По дорозі знань їх поведе класовод Лілія Андріївна Крамар
1- й ведучий. Учні 1 «Б» класу Палички - гачечки, нулики - кружечки разом з ними буде писати Тетяна Василівна Колісник
2-й ведучий.  Урочиста лінійка присвячена  святу Першого дзвоника оголошується відкритою! 
(Звучить гімн України.)
2-й ведучий.
Грайте, фанфари, урочистий збір!
Хай стане світлим наше свято! 
Стрічаємо ми навчальний рік
І всіх гостей віта
ти раді. 
1-й  ведучий. На нашому святі присутні почесні гості
1.-----------------------------------------------------------------------
2.--------------------------------------------------------------------
3.---------------------------------------------------------------------             
2-й ведучий.
Політ усіх думок,
тепло душі і серця
звернені сьогодні
до директора школи. 
1-й  ведучий Хай директора слово
                                                                                           Для вас прозвучить, 
Бо це є неповторна
Та пам'ятна мить.
2-й ведучий.
Слово для привітання надається директору школи
Березицькій Наталії Василівні
(Виступ директора школи.)
1-й ведучий. В цей святковий день до нас гості завітали,
тож попросимо їх щиро, щоб слово сказали.
Слово для привітання надається       
1. 
2.
3.
2
 ведучий Також прийміть вітання від ___________________
 з піснею _____________
(звучить пісня)
1-й ведучий. Перший дзвоник. Ця шкільна традиція є чудовим святом, яке неможливо порівняти ні з яким іншим. Воно незабутнє, воно чарівне. Діти чекають його з нетерпінням. В очах  одинадцятикласників просвічується сум, адже для них це останній Перший дзвоник. А в очах першокласників – радість і хвилювання: для них сьогодні відкривається перша сторінка великої Книги Знань. 
2 ведучий  А тепер настав час познайомитися  і нашими першокласниками. Слово надається маленьким школярам.
(слово першокласникам.)
1-а учениця
З дитсадком ми розпрощались.
В нас канікули були.
А сьогодні ми зібрались
І у перший клас прийшли.
      
 2 – ий учень
 Каже тато, що я геній
 Тільки в цьому я не певний.
 Ранець сам я в школу склав,
 Що було - усе поклав!
 3-а учениця
 Золоті у мене руки,
 Мама каже, що то мука.
 Я всі штори вже потяла –
 Собі банти готувала.
4 – ий учень
Прийшов до школи вперше я,
Зі мною вся моя сім’я!
Ще й усміхатись казав тато,
Бо буде він мене знімати!
5-а учениця
Головне — комп’ютер мати,
Хоч малесенький планшет.
Можна в ігри буде грати,
Чи зайти у інтернет...
6- ий учень
Не журіться, добре буде,
Головне, що ми прийшли.
Вчаться ж якось в школі люди.,,
Подивись, як підросли...
7-а учениця
Ось так, на заздрість старшим учням,
 Ми скоро тут покажем клас!
 Навчай нас, школо, всім наукам,
 А гумору навчайся в нас!
 8 - ий учень
 Це все жарти, не сприймайте,
 Швидше в школі нас вітайте.
 Ми вже діти не малі,
 Ми сьогодні - школярі!
1-й ведучий Сьогодні на нашій лінійці особлива увага і тим, кого цей перший дзвоник востаннє покличе за парти — це наші одинадцятикласники. Сьогодні, друзі, для вас починається вирішальний навчальний рік.
2 ведучий  Любі наші одинадцятикласники, сьогодні ви уже дорослі: дівчата — чарівні красуні, хлопці — змужнілі юнаки. Ви дивитесь на першокласників і, можливо, впізнаєте в них колишніх себе, таких же маленьких, схвильованих і радісних. А вони, звичайно, мріють і прагнуть скоріше підрости, стати схожими на вас. Тож привітайте сьогодні вашу юну зміну і дайте їй щиру пораду.
(слово одинадцятикласникам.)
1.І справді, десять років проминуло... Здається, що все починалось тільки вчора. Ми вперше прийшли до школи, несміливо переступили її поріг і потрапили у Найзагадковішу та цікавішу країну - ШКОЛУ. А сьогодні у цю Країну вирушають нові школярики. Тож прийміть від нас щирі побажання.
2. Цей день — для вас, малята. Збережіть його у своєму серці. Перший день у школі важливий, як перше слово, як перший у житті крок.
3. І от настав той день і час,
Коли йдете ви в перший клас,
Ви стали на поріг нового,
Щоб шлях прокласти до складного.
4.  Від розмаїття сонячних доріг
До таємниці сонячної далі
Свій шлях до знань широкий прокладіть,
Як ми колись цей шлях собі проклали.
5. Ідіть вперед, не бійтесь перешкод 
Для вас відкриті всіх наук дороги. 
Ви — школярі, й наречення своє
Несіть із вчителем своїм до перемоги.
(Флешмоб "Україна")
2 ведучий . Наша школа — велика родина. Та хіба буває родин без батьків? Адже вони наші перші порадники, наші помічники  від першого шкільного дня і до останнього дзвоника вони поруч з нами. Отже, їм слово.
(виступ батьків)
1-й ведучий   І снову подарунок. вітайте колектив _______________
(танцювальний  гурт, виконує танець)
(на фоні музики)
2-й ведучий 
Достигла осінь на медах,
Прозорі павутинки літа.
Іде по сонячних світах
Через Країну Знань мій вчитель.
 
1-й ведучий  
Ми щиро
будем вдячні вам 
За віру, ласку і добро, 
За те, що розуміє нас учитель, 
За допомогу й доброту його.
2-й ведучий  Учителі, ви знову будете крокувати з нами пліч о пліч, як найкращій товариш, знову будете  вчити нас думати, мріяти, дружити, бути справедливими і чесними, знову подаруєте нам крила, на яких ми відлітаємо у доросле життя.
1-й ведучий   Ми вдячні Вам за усе що ви робите для нас . Тож, дорогі вчителі, на знак подяки за вашу сумлінну і віддану працю прийміть від нас квіти.
(Вручення квітів учителям.)
2-й ведучий 
Він мовчав до осені, 
Він терпів старанно.
Ой як дуже скучив він 
За нами, школярі. 
А сьогодні, чуєте, 
В кожний дім доноситься 
Голос його збуджений: 
«В школу швидше йди!»
1-й ведучий. Ось і настала найурочистіша мить нашого свята. Зараз озветься до нас своїм лунким голосом перший шкільний дзвінок і сповістить про початок нового навчального року — нової сходинки на шляху пізнання.
2-й ведучий. Право дати перший дзвоник надається учениці 1 класу
________________________
та учню 11 класу ________________________________
1-й ведучий 
Нас кличе дзвоник до шкільної ниви.
Прислухайтесь, який у нього спів!
Сьогодні діти — школярі щасливі — 
За парти сядуть. Дзвоник продзвенів.
2-й ведучий
Дзвонику, лунай гучніш довкола. 
Літо, прощавай. Здрастуй, рідна школо!
1-й ведучий
 (звучить гімн).
2-й ведучий  Свято Першого дзвоника оголошується закритим!
1-й ведучий. Право першими зайти до школи надається першо­класникам
та їх вчителям.
 (Лунає музика.)
2-й ведучий  До школи на їх перший урок запрошуються учні 1-А класу
1-й ведучий
Також на їх перший у житті урок запрошуються учні 1-Б класу
2-й ведучий. 
На перший у цьому навчальному році урок запрошуємо учнів школи.





Конкурс  козацької пісні до Дня захисника України
( фанфари)
Ведучий 1: Увага! Конкурс козацької пісні присвяченої Дню захисника України Оголошується відкритим.
(Звучить гімн)
Ведучий
2: Добрий день вам, всім присутнім в цьому залі!
Ведучий 1: Сьогодні на конкурсі присутні гості:
-         голова спілки воїнів АТО – Кулінков Володимир Миколайович
-         голова спілки воїнів афганців – Ткачук Віктор Анатолійович
-         учасник АТО – Семчишин Тарас Васильович
-         викладач захисту вітчизни, полковник – Борис Микола Володимирович
Ведучий 2: Також вони будуть оцінювати  козацьку пісню, яку ви приготували.
Ведучий 1 : Слово надається – голові спілки воїнів афганців Ткачуку Віктору Анатолійовичу.
Ведучий 2 : Слово надається – учаснику АТО Семчишину Тарасу Васильовичу

Ведучий 1 : Як відомо 14 жовтня  – День українського козацтва.
Так як саме козацтву належить особливе місце в історії України та в історичній пам'яті українського народу. Саме козацтво було тією силою, яка активно впливала на історію України .

Ведучий 2: Наша мандрівка – в історію давню і близьку, хотілося б поєднати розповідь про славну Січ Запорозьку з тими піснями і думами, що їх складав народ про своїх героїв, своїх богатирів, а почнемо з легенди ...

Ведучий
1: Колись дуже-дуже давно Бог запросив до себе дітей різних народів, щоб обдарувати їх до свята. Зібралося тут багато люду та всім знайшовся подарунок.

Ведучий 2: Аж тільки тоді помітив Господь, що в обшарпаній одежині стоїть ще одна дитина і гірко плаче. Це була українська дитина, яка, соромлячись свого вигляду, боялася підійти ближче. Зажурився Господь – усе ж всім роздав. Захмарилося його чоло та згодом проясніло, і подарував він українській дитині найцінніший скарб – пісню, ту пісню, що ніхто її ще так не співав, ту пісню, що й досі береже в душі український народ.

Пісня

Ведучий 1: Відгомоніли століття з того часу, як в понизі Дніпра за його порогами, мужні і вільнолюбиві лицарі заснували Запорозьку Січ. Світ звав їх козаками .

Ведучий 2: Народ оспівав у своїх думах, піснях, легендах цих ,,святих лицарів, захисників вітчизни”.

Козацька пісня

Ведучий 1: У народі існує багато легенд про випробування прийому в козаче товариство. Розповідають, що після того, як хлопець перехреститься, його пригощали пекучим від перцю борщем. Новачок мав його з’їсти, запиваючи квартою оковитої. Опісля новачка вели туди, де не – Хортиці, чи в іншому місці на Дніпрі – лежала перекинута між скелями колода : хлопець мав пройти тим ,,містком”, не зірвавшись у воду. Подолавши цей іспит, майбутній козак повинен був пропливти певну відстань проти течії в смузі Дніпровських порогів.

Ведучий 2: Чи кожен юнак проходив такі випробування, чи народ просто наділив їх богатирськими доблестями, - цього не відомо, достовірно одне : на Січ приймали незалежно від національності, віку та минулого, аби був вільний та нежонатий, говорив козацькою мовою, був православний, знав і приймав порядки та звичаї січового лицарства та любили пісню.

Пісня

Ведучий 1 : Українська пісне !
Ти пройшла шляхами
До мого серця і живеш у нім.

Ведучий 1 : Українська пісне !
Чарівна, всесильна !
Ти такою будеш через сотню літ !

Ведучий 2 : Українська пісне !
Вчить тебе дитина,
Щоби пам’ятала свій козацький рід !

Ведучий 1 : Засвідчимось разом сьогодні,
Брати і сестри,

Разом : Що козацькому роду – нема переводу.

Пісня


Ведучий 2 : Ось і закінчилося свято,
Хотілося б вам усім побажати
Добра і злагоди, й краси,
Щоб для України ви росли.

Ведучий 1 : Хай вам щастить завжди й у всьому,
Не піддавайте серце злому.
Хай Бог нам усім допомагає
І рідний край оберігає !

Ведучий 2: Зараз настав найбільш хвилюючий момент конкурсу. Нашу журі  винесе своє рішення.
(Підводяться підсумки)




Питання до конкурсу «Ерудитів»


№1
З якої рослини на Україні виготовляють цукор? (Цукровий буряк) 
В якої ящірки язик довший за тулуб? (Хамелеон) 
Який місяць має 29 днів? (Лютий) 
Вір своїм очам, а не чужим... (словам).
Майстер, який фарбує будівлі. (Маляр) 
Як називається послідовне розташування літер за певним порядком? (Алфавіт)
Як називається природне явище, коли рівень води в річці або в морі піднімається настільки, що затоплює навколишню територію? (Повінь) 
Де Буратіно намагався виростити грошове дерево? (На полі чудес)
Як називаються сходи до літака? (Трап) 
Листя якої рослини кладуть у зелений борщ? (Щавель) 

№2
. Як називається плід дуба? (Жолудь) 
Яка пташка виводить пташенят навіть узимку, серед снігу? (Шишкар) 
Назвіть найменше трицифрове число. (100) 
Праця годує, а лінь... (марнує). 
Спеціаліст із вищою медичною освітою, який лікує людей. (Лікар) 

Як називається частина слова, що стоїть після префікса? (Корінь) 
Як називається крісло, в якому сиділи правителі королівств? (Трон) 
Хто п’ятим вліз до рукавички? (Вовчик-братик) 
Як називається машина, що рухається за допомогою натискування на педалі? (Велосипед) 
. Як називається овоч, від якого плачуть? (Цибуля) 
№3
З якої країни до нас потрапила картопля? (Америка) 
Яка тварина спить усю зиму вниз головою? (Кажан) 
Скільки лапок у чотирьох кішок? (16) 
Моя хата скраю, я нічого не... (знаю). 
Робітник, який ремонтує машини, обробляє метали. (Слюсар) 
Який корінь у слові перебудова? (-буд-) 
Яка країна є батьківщиною танцю гопак? (Україна) 
На якому дереві ховався Телесик від відьми в казці «Телесик»? (На яворі) 
Як називається переносний комп’ютер? (Ноутбук) 
Як називається солодка рідка страва, що зварена у воді із сушених фруктів? (Узвар) 

№4
Чи росте дерево взимку? (Не росте) 
. Яку корисну для людей комаху бояться птахи? (Сонечко) 
Скільки сторін у п’ятикутника? (5) 
Хто не робить, той не... (їсть). 
Людина, яка доглядає овець. (Вівчар, чабан) 
Скільки приголосних звуків у слові гедзь! (Два) 
. На який місяць літа припадає найдовший день року? ( Червень) 
Хто намагався з’їсти семеро козенят? (Вовк) 
Як називається комп’ютерний друкарський пристрій (Принтер) 
Як називають курей, яких розводять тільки для одержання м’яса? (Бройлери) 

№5
Як називається найбільша смугаста ягода? (Кавун) 
Яка пташка відкладає яйця в гнізда інших, менших за себе пташок? (Зозуля) 
Скільки днів триває високосний календарний рік? (366) 
Куй залізо поки воно... (гаряче). 
Людина, яка займається вирощуванням лісів. (Лісник) 
Яка частина мови відповідає на питання який ? яка ?яке ? (Прикметник) 
Як називається літня перерва у навчанні школярів? (Канікули) 
До якої години Попелюшка повинна була покинути палац короля? (Опівночі) 
Чим регулюється рух автомобілів на дорозі? (Світлофором) 
З якої рослини виготовляють шоколад? (Плоди какао-дерева

№6
Яка трава найвища в світі? (Бамбук) 
Які птахи активні вночі і полюють на здобич? (Сови) 
Скільки міліметрів у 10 см? (100 мм) 
Дарованому коневі в зуби не... (заглядають). 
Майстер, який виготовляє діжки, дерев’яні відра тощо. (Бондар) 
Доберіть антонім до слова сумний. (Веселий, радісний) 
Що тримає скрипач у правій руці? (Смичок) 
Як називався кіт, якого господар прогнав із хати? (Пан Коцький) 
. Як називається важкий металевий пристрій із лапами і на ланцюгу, призначений для зупинки судна у відкритій водоймі через зчеплення його з грунтом? (Якір) 
Як називається маленький бутерброд? (Канапе) 

№7
Яке дерево вважається національною емблемою Канади? (Клен) 
Яких рептилій називають «жахлива ящірка»? (Динозаврів) 
Скільки кутів має прямокутник? (4) 
Або пан, або... (пропав). 
Майстер, який будує, споруджує що-небудь. (Будівельник) 
Перед якими буквами пишеться апостроф? (Я, ю, є, ї) 
Які птахи, почувши уночі ворогів, підняли шум і врятували Рим? (Гуси) 
Як називається казка, героїв якої звали Ніф-Ніф, Наф-Наф, Нуф- Нуф? (« Троє поросят») 
Як називається автомобіль зі встановленим платним лічильником? (Таксі) 
Якого кольору набувають раки та омари після варіння? (Червоного) 



Сценарій лінійки до ДНЯ МИРУ

Шановні учні, вчителі, гості. Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити Всесвітній день миру.
Для більшості людей планети Земля мир – це повсякденна реальність: діти ідуть до школи, дорослі на роботу, навкруги панує спокій та безтурботність.
Там, де уклад суспільства міцний, безцінний дар миру може ніхто особливо й не помічати.
Але для багатьох людей у сучасному світі спокійне життя — це лише казкова мрія, багато дітей страждають. Для таких людей, насамперед, і існує День миру.
У час, коли в нашій рідній Україні лунають постріли та проливається людська кров, цей день особливий.
Хай буде мир віднині і довіку!                                   
Хай буде мир й замовкнуть війни злі.                         
І сльози щастя на своїх обличчях                                   
Відчують всміхнені  усюди матері.                           

Хай буде мир. Веселі будуть діти,                                 
Спокійними скрізь стануть всі жінки                             
І перестануть думати ночами,                                         
Що десь коханий гине на війні.                                       

Хай буде мир й замовкнуть всі гармати.                       
Доволі крові, сліз, нещастя й бід…                               
Хай відпочине  змучений боями                                  
До праці звичний чоловічий рід.                                    

“ Хай буде мир! “- звертаються до Бога,                          
Чоло зросивши потом трударі,                                       
Бо хочуть, щоб сміялись дзвінко діти                              
На нашій древній галицькій землі.                                  

Хай буде мир віднині і довіку!                                        
Хай буде мир й замовкнуть війни злі!                             
Хай у міцних обіймах всі народи                                      
Ідуть у майбуття через віки.
Пісня Копаниця Марія  «------------------------------------------------------------------»

Ми, українські школярі,
звертаємось до всіх народів світу
від щедрої, квітучої землі.
Скажімо разом:
Ні – війні,
так – МИРУ й сонцю в небі голубому!
МИР – це злагода, це – воля,
і рідна мова й пісня мами колискова!
Наші серця закликають до МИРУ!
Хай буде МИР!
Хай буде людству МИР в усьому світі!
Хай буде мир у нашій рідній Україні!
Сьогодні ми проведемо акцію «Голуб миру». Ми почепимо на прапорі України символічних голубів, які принесуть мир та спокій нашій Батьківщині, припинять кровопролиття та страждання тисячі українців. Нехай ці голубки повернуть додому батьків, синів, чоловіків та братів, щоб спокій запанував у душах та серцях людей.
Діти чіпляють голубів миру.




МІС ОСІНЬ - 2015

Вед. 1 Чарівна і неповторна осіння палітра. Невимовні пахощі наповнюють прохолодне повітря. Догорають яскравим полум’ям останні квіти.
Спокій і тиша наповнює все навколо. І лише зрідка дихне легкий вітерець і пограється опалим листям та й знову кине на землю золото осені. А в бездонному небі – чиста просинь! І хочеться знятися у високе безмежне небо, і летіти, летіти, летіти… Бо в тобі звучить неповторна музика любові до всього світу, звучить глибоко, на струнах серця і робить тебе ліриком, поетом…
Вед. 2 Тож нехай кожна душа тішиться і насолоджується неповторною красою золотої осені. Сьогодні ми прийшли на цей осінній бал!
Вед. 1 Тож запрошуємо на сцену наших незрівнянних і чарівних конкурсанток!
_
1.___________________________________________
_2.___________________________________________
_3.___________________________________________
_4.___________________________________________
_5.__________________________________________
_6.____________________________________________
_7._____________________________________________
Вед. 1 Але справжній бал без поважних персон неможливий, тож дозвольте представити журі, котре буде оцінювати наш конкурс.
Вед. 2 Представляє журі
До складу поважних персон нашого балу належать:
Березицька Наталія Василівна
Тріленко Сергій Миколайович
Білоус Тетяна Дмитрівна
Вед. 1 Як ви вже здогадалися, нашим першим випробуванням для дівчат буде конкурс із назвою «Візитна картка». І це не випадково! Адже саме час познайомитися з нашими дівчатами трохи ближче. 
Вед. 2 Так, так! Дізнатися про їхню вдачу і звички, їхні захоплення – адже все це має велике значення для виявлення справжньої Леді!
Вед. 1 Зауважмо, що справжня леді вміє приховувати свої недоліки!
Вед. 2 Шановні глядачі і наше журі! У цьому конкурсі оцінюється чарівливість дівчини, різноплановість , дар красномовства і звичайно ж , уміння за короткий час якомога цікавіше розповісти про себе. 
Максимальна оцінка 5 балів.
Вед. 1 У осені різні є настрої. Тож і для наших учасниць ми підготували різноманітні конкурси і завдання.
Вед. 2 : У людини повинно все бути гарним тому вважаеться, що зовнішня краса не віддільна від внутрішньої, тому наступний конкурс називається «Інтелектуальний».
Вед. 1 Кожна з учасниць дасть відповідь на 10 запитань, які читає ведучий. За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Вед. 2 І так увага! Перші 10 запитань для учасниці під №1
Вед. 1 (запитання)
Вед. 2 Запитання для учасниці під №2,№3,№4,№5,№6,№7
Вед. 1 (запитання)
Вед 2: Яка маленька дівчинка не мріє стати принцесою? Але ж це тільки на . перший погляд здається, що бути принцесою так легко!
Вед 1: Зважте самі: численні прийоми...
Вед 2: ...Тугі корсети...
Вед 1: ...Довгі бали, на яких обов'язково знайдеться якийсь заморський принц, який попросить вас неодмінно виконати його улюблену пісню або ж потанцювати з ним справжнісіньку королівську кадриль!
Вед 2:  3 цього випливає, що в кожної принцеси, яка поважає себе, обов'язково повинено бути щось особисте, чим вона зможе вразити присутніх!
Вед 1 Тому, дорогі глядачі, дозвольте оголосити, захоплюючий конкурс із умовною назвою «Таланти та захоплення».
Вед 2 В цьому конкурсі всі учасниці повинні продемонструвати свої творчі таланти.
Учасницям пропонується у довільній формі розкрити свої таланти на сцені.
Вед 1 Оцінюються : артистичність, майстерність виконання, енергійність,
вміння гідно триматись на сцені, яскравість.
Максимальна оцінка 5 балів.
Вед 2  На сцену зашпошуеться конкурсантка під №1, 2,3,4,5,6,7
Вед 1 Жінки – найпрекрасніша половина людства.
Вед 2 А її зовнішній вигляд – половина успіху.
Ве 1 Тож оголошуємо наступний конкурс  «Креативна заческа»
Вед 2 Наші конкурсантки повинні вміти за короткий час створити – шедевр. Що у них вийде …. Подивимось.
Вед 1 На створення зачіски відводиться 3 хвилини.
Вед 2 Оцінюються : креативність, винахідливість , зовнішній вигляд зачіски.
Максимальна оцінка 5 балів.
Вед. 1 І нарешті, останній конкурс – домашнє завдання. Це художній номер «Пісні - 80-х» від кожної із наших чарівних дівчат. 
Вед 2 В цьому конкурсі приймати участь може и група підтримки  наших учасниць, але представити вибрану композицію повинна саме конкурсантка.
Вед 1 Оцінюються : артистичність, майстерність виконання, енергійність, , яскравість, презентація, різноплановість, вміння гідно триматись на сцені.
Максимальна оцінка 5 балів.
Ведучий 2 : Майже до кінця добігає наш конкурс, залишилось виставити оцінки нашим конкурсанткам та надати словоповажним персонам  нашого балу.
 Вед  1 Але вони зараз плідно працюють и тому на сцену запрошується
__________________________________________________________________
Вед 2 Кульмінаційний момент! Увага! Слово для нагородження надається
Березицькій Наталі Василівні та Тріленку Сергію Миколайовичу

Нагородження конкурсанток званнями «Міс осінь», «Міс привабливість», , «Міс чарівність», «Міс елегантність», «Міс вишуканість», «Міс креативність», «Міс загадка»



Лінійка до Дня визволення м. Марганець від  
                          німецько-фашистських загарбників

Урочиста лінійка, присвячена Дню визволення міста Марганця від німецько-фашистських загарбників оголошується відкритою.
Звучить гімн України.
Сьогоднішній день – це день пам’яті і скорботи, шани до загиблих і поваги до живих. Усімтим, хтопройшов шляхами війни, хтопішов у безсмертя і тим, хтощеживесеред нас присвячується.
Пам'ять, стій!
Зупинись на хвилинку.
Серце замри…
Цепотрібно не мертвим,
Цепотрібно живим!

Це на світанкусталося колись:
Стривоженийіз муками і жалем
Світстрепенувся, кров’ювмитьзалився,
Неначерозпанаханийкинджалом.

Війнаназустріч молодому дню.
Ізгуртком, ізбрязкотомкотилася.
Лавиною металу і вогню
На нашу землю й долю навалилась.

Слова Левітана про початок війни

Для більшості наших співвітчизники війна розпочалася 22 червня 1941 року, коли фашистська Німеччина напала на Радянський Союз.
А 17 серпня 1941 року вже був окупований іМарганець. Для жителів, щозалишились у місті, настав час тяжких страждань і найсуворішихвипробувань, які тривали 904 дня та ночі, аж до 6 лютого 1944.
Фашисти закатували та розстріляли в Марганеці понад 1500 чоловік, а відступаючи вивезли до Німетчини практично всіх кваліфікованих робітників.
Для повної історичної  довідки слово надається – історику, бібліотекарю ЗОШ №1 Дровніковій Ларисі Миколаївні.
Пісня « В лесу прифронтовом»
Перемогу не гукали в гості -
Брали, виривали із землі,
Аж тріщали од напруги кості
І серця фугасами в золі
Вибухали.
На півнеба хмари -
З них не дощродючий,
А метал.
За ударом - зновтяжкіудари
Прямо в серце, в душу
Наповал.
6 лютого Цей день приносить різніпочуття – переможнурадість і тяжку печаль, а в де-кого й сльози. В ціхочетьсязгадати про тих, хтовоював з сильним і підступним ворогом на фронтах ВеликоїВітчизняноївійни, протистоявгітлерівцям в підпіллі й партизанських загонах, хто не побачивсвітлого лютневого дня 1944 року. 
Вшануймо пам'ять всіх, хто загинув у ці страшні та жорстокі часи хвилиною мовчання.
Хвилинамовчання
Пам’ятьсерця…
Пам’ять сивини…
Пам’ять тих, хто не прийшов з війни.
Пам’ять – наче квітка у броні…
Сонце усміхається мені.
 Перед могилами наших дідів і прадідів, перед сивочолими ветеранами, які подарували нам мир, життя, розгромили ворога і захистили нашу землю ми обіцяємо любити Україну, своєю працею і вчинками зробити її сильною, багатою і квітучою.
На цьому лінійка оголошується  закритою.



Комментариев нет:

Отправить комментарий